0,0 °C
0,0 km/h
0000,0 hPa 
Kontakt: 56 45 06 100 / Pogotowie cieplne: 993

Zgłoś awarię

Jeśli korzystają Państwo z ciepła na cele centralnego ogrzewania lub podgrzewania wody użytkowej dostarczanego z miejskiej sieci ciepłowniczej w Grudziądzu, a nie posiadają umowy zawartej bezpośrednio z naszym przedsiębiorstwem, awarie oraz uwagi dotyczące niedogrzewania, przerw w dostawie ciepła lub ciepłej wody, prosimy zgłaszać do administratora bądź zarządcy budynku, zarządu wspólnoty mieszkaniowej, pracowników spółdzielni mieszkaniowej, lub właściciela obiektu.

Jeżeli natomiast są Państwo naszymi Odbiorcami, tzn. macie zawartą Umowę Kompleksową Dostarczania Ciepła, w razie stwierdzenia awarii lub jakichkolwiek zakłóceń w dostarczaniu ciepła do Państwa obiektów, prosimy o zgłoszenie tego faktu kontaktując się:

  • Bezpłatną infolinią Pogotowia Ciepłowniczego:
    993 Pogotowie Ciepłownicze czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
  • Telefonicznie:
    56 45 06 201 – Dyspozytor
  • Mailowo:
    pogotowie@opec.pl
  • Wypełniając formularz zgłoszeniowy znajdujący się poniżej:

Formularz zgłoszeniowy

Awaria, niedogrzanie, nieprawidłowa praca węzła? Wypełnij zgłoszenie! Zajmiemy się usterką jak najszybciej to możliwe.

    Formularz zgłoszenia usterki






    Aktualne przerwy w dostawach ciepła

    Skip to content